Monday, April 14, 2008

Det kom ett brev

Fick ett brev från STIM idag. Eftersom jag är STIM-ansluten tänkte jag att det hade nått med det att göra, men där hade jag fel. Det var ett brev om att dom vill ha betalt för klubben. Så om jag har räknat rätt ska föreningen betala drygt 4000 till STIM. Det betyder i praktiken att jag får lägga ut det för föreningen har inte så mycket pengar. Lagomt roligt, känns liksom som jag skulle behöva dom pengarna själv.
Speciellt trist är dte efterso mvi trdde att penagr till STIM var taken care of. Ingick liksom i vår överenskommelse med Wictoria att det skulle gå på deras licens, så egentligen borde man ju kunna kräva tillbaka pengarna från dom. Men dom kommer bara hävda att någon sådan överenskommelse har vi aldrig gjort och eftersom vi inte hade något skriftligt avtal (dom vägrade ju konstant att skriva på något sådant) så är det rätt lönlöst att ens försöka.

Nu ska jag försöka bli klar med den där budgeten i projektledningskursen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home