Friday, April 25, 2008

Planering

Jag tittade på Madicken förut, det var en del nostalgi över det.
Mer än så har jag faktiskt inte att säga om det (eller alltså jag skulle kunna skriva mycket mer om det men jag orkar inte riktigt).

Lämnade in dne senaste inläningsuppgiften idag också, nu har jag bara en inlämningsuppgift kvar i kursen om kommunikationsvetenskap. Tänkte försöka få till den under veckan som kommer så kan jag koncentrera mej på projektledningen sen. Jag har med andra ord planerat lite för vad jag komer jobba med under resten av terminen. Den exakta planen lyder alltså att jag ska jobba med kommunikationsvetenskapen nästa vecka och sen se till att bli färdig med projektlednignskursen lagomt i tid så jag hinner plugga lite inför tentan i kommunikation som jag har sista helgen i maj. Känns som jag borde fixa det utan några större problem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home