Wednesday, April 02, 2008

Så var man fast då

Hoppas jag får dom böcker jag beställde för ett tag sen imorrn. Skulle liksom behöva få dom så jag hinner göra den först delkursens inlämningsuppgift i tid (ska var klar den 13:e), är ju rätt svårt att göra uppgiften om man inte har läst littertauren.

På tal om något annat så mistänkte jag ju för ett par veckor sen att jag var på väg att torska dit på eftermiddagsrepriserna av Grey's Anatomy. Jag tror jag har gjort det nu. Alltså visst det är inte så illa att jag tajamr videon om jag riskerar att missa det men jag har kommit på mej själv med att plnaera när jag ska börja med matlagningen för att det ska passa med programmet. Illa redan där känns det som. Och då har jag inte ens gått in på att jag har börjat engera mej på allvar i karaktärerna och så vidare (min favorit är nog Gerorge, jag kan känna igen mej en del i honom, även om jag enligt nått test jag gjorde för ett tag sen tydligen ska vara mest lik Meredith).
Att jag alltid lyckas fastna i något tv-program på eftermiddagarna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home