Monday, May 12, 2008

Eftermiddagen och liten skoluppdatering

Eftermiddagens arbete blev att skriva en kommentar till en inlämningsuppgift. När jag var klar med det diskade jag och gjorde mat och läste tidningen och kollade lite på tv och så där som jag brukar göra när jag ahr pluggat färdigt för dan. Lyckades med konststycket att somna i soffan några minuter också, fast jag har ju fått rätt mycket gjort idag (förutom skoljobbet har jag faktiskt varit till pappersinsamlingen också) så att jag somande skyller jag på mitt hårda arbete.
Skljobbet flyter förresten på rätt bra nu, med lite tur kan jag kanske hinna klart med projektledningskursen den här veckan redan. Det vore alldeles strålande om jag gör det för i så fall har jag dels två hela veckor på mej för att plugga till kommunikationstentan istället för en (som jag skulle ha enligt den plan jag lagt upp) och så blir det inte lika stressigt ifall jag skulle behöva komplettera något.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home