Friday, May 02, 2008

Kan bli bilder

Mor och far har en kamera med sej så kanske kanske kommer det publiceras bilder på lägenheten (och Hultsfred) någon gång fraöver. Jag lovar dock inte att publicera dom här men jag kanske gör det. Vi får se helt enkelt. Orsaken till att jag tvekar lite inför att publicera bilderna här är att jag ju faktiskt inte publicerat några bilder på bloggen tidigare och jag fudnerar på om jag ska så att säga keep it that way eller inte.
Men bilder kommer i alla fall att tas och sen får helt enkelt framtiden utvisa vad som händer med dessa.
Nu ska jag gå och lägga mej.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

åh, jag skulle jättegärna vilja se hur din lägenhet ser ut! :D

11:02 AM  
Blogger Nicklas R said...

Då kommer du nog få se bilderna sen. Fast om det blir här eller i något annat sammanhang återstår att se

12:29 PM  

Post a Comment

<< Home