Thursday, May 15, 2008

Nicklas lägenhet

För första gången i Nicklasbloggen, bilder! Håll till godo:

Bakom dom inringade fönstren finns min lägenhet
Här sitter jag just nu

Min utsikt, lite till höger men inte med på bilden ligger Palace Hotell (det är lite mer löv på träden nu, det är ju ett par veckor sen bilden togs, men annars är bilden identisk med hur det ser ut just nu)
Matplats. På den här bilden finns för övrigt en pryl som en läsare av den här bloggen har rätt hemska minnen av, någon som kan gissa vad det är för något?

Min TV, min sprit och lite annat (fotografen [jag] står precis bakom soffan och tar bilden)

Det får räcka, men nu vet ni lite hur det ser ut där jag bor i alla fall.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vad fint du bor nicklas! ih! och ja, jag får flashbacks och ja, de innebär illamående.

10:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

vad fint du bor nicklas! ih! och ja, jag får flashbacks och ja, de innebär illamående.

10:28 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja jag gillar lägenheten, den är trevlig.
btw så har jag den där stående som en påminnelse, för att inte glömma vad som händer så att säga (vad mystisk jag lät nu förresten)

11:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag förstår, som en varningssymbol typ... :O

10:49 AM  
Blogger Nicklas R said...

Exakt

3:06 PM  

Post a Comment

<< Home