Thursday, May 29, 2008

Om skoljobb som väntar och har varit

Imorgon får jag alltså ut hemtentan som ska göras i helgen. Känner mej hyfsat förberedd, skulle kunna vara mer förberedd men det kan man å andra sidan alltid så jag känner mej rätt lugn ändå. Färdelen med hemtentor är ju annars att man inte behöver kunna precis allting utantill utan kommer det en uppgift om något man är lite osäker på kan man ju snabbkolla det lite i böckerna.
Ska skickas ut vid 10 imorrn bittit tydligen så det blir nog att gå upp en liten stund tidigare än vanligt, lika bra att kunna börja så fort som möjligt liksom. Det är det sista jag ahr att göra den här terminen sen är jag ledig hela sommaren. Skönt.

På tal om skolan så fick jag reda på att jag är godkänd i projektledningskursen idag. Grymt skönt det också. Jag är duktig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home