Wednesday, May 28, 2008

Produktiv eftermiddag

Har varit en produktiv eftermiddag detta. Har plockat undan den stora hög Kalle-tidningar som låg på sängbordet och lagt i en låda under sänger, har slagit in paket, innan jag stängde av datorn förut fick jag iväg ett mejl jag ahr tänkt skicka i typ en vecka (ni vet hur det är med mejl som är semiviktiga, man tänker göra det men glömmer bort det och så vidare och sne skickar man iväg det en vecka efter att man kommer på att man borde skicka det) och så har jag faktiskt slagit i en spik också, ibland måste man ju göra det även fast man bor i lägenhet och är helt galet ohändig. Inte alla eftermiddagar man gör så mycket inte.
Men även fast jag har fått så mycket gjort så har jag varit väldigt trött. Nu för tiden blir jag alltid skittrött efter att jag har ätit. Kan vara för att klockan ringer på mornarna och när det kombineras med den där vanliga efter maten-tröttheten så resulterar det i att man blir skittrött. Nån sån grej gissar jag att det är i alla fall (eller så börjar jag bli gammal, jag har hört att man blir tröttare då). Märkligt dock att jag blir piggare på kvällarna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home