Friday, May 23, 2008

Planer för morgondagen

Imorgon blir det som vanligt skolarbete. Ska skriva lite på en rappor och förhoppnginsvis hnner jag klart med den. Ananrs får jag nog ta till lördag förmiddag för att hinna färdigt, skulle liksom behöva ha hela nästa vecka för att plugga till hemtentan jag har nästa helg. Efter den helgen är mina kurser slut och då har jag sommarlov eller vad man ska kalla det, fast det återkommer jag säkert till då.
Något annat jag ska göra imorgon är att köpa makaroner för dom tog slut idag. Egentligen handlar jag ju bara makaroner på willys (den sorten jag vill ha finns bara där) men jag har inte tid att gå dit förrän efter nästa helg så det får bli makaroninköp på konsum imorrn. Tänkte att jag köper något mindre paket som räcker tills jag har tid att gå till willys.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home