Tuesday, May 20, 2008

Första semin avklarad

Bosnien var bäst idag. Bra att dom gick vidare.
Däremot var det inte bra att finland gick vidare, jag förstår inte alls hur det gick till. Dom var ju till och med sämre än lordi.
Skönt att estland inte gick vidare, jag hade blivit sjukt sur om dom hade gjort det. Jag blir liksom provocerad av hur dåligt hela dte numret är. Skönt också att irland inte gick vidare, jag trodde att dom skulle göra det men ibland är det skönt att ha fel. Alltså visst deras låt är väl inte jättedålig i sej men jag tycker det är så galet töntigt att skicka en docka.
Måste också säga att han som var centralfigur i pausnumret hade en rätt, vad ska man säga, fascinerande frisyr. Som hämtad från någon finlandsbåtssmörsångare ungefär. Sen att han dessutom helt plötsligt bröjade spela en säckpipa gjorde det hela väldigt bisarrt på något sätt.
Men nu får man alltså börja ladda inför nästa semi. Återkomemr nog om dne på torsdag nån gång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home