Sunday, May 04, 2008

Söndagstraditionen

Det är söndag så ni vet vad det är dags för. Musik handlar dte om den hrä gngen.

1. Popsommaren ser ut att bli tidernas största. Vilken festival ser du mest fram emot?
I dagsläget ser dte ut som jag ska på tre festivaler i sommar, Hultsfred, Putte i Parken och Way out west. Faktum är att jag nog ser fram mot alla tre och extra kul ska det nog bli att se Säkert! på Hultsfred och Broder Daniel på way out west, men måste jag säga en så får det nog ändå bli putte. Faktumet att det är en helt ny festival, att den har bra bokningar och till på köpet arrangeras i Karlskoga gör att det är den av sommarens festivaler man har mest fokus på för tillfället.

2. Roger Waters ballonggris lossnade nyligen och flög sin kos. Vad är den märkligaste scenprylen du sett?
Jag kan inet dra mej till minnes att jag sett någon särskilt märklig pryl live men om artister man sett på TV räknas så är det säkert något från esc.

3. Vad har gjort dig glad under veckan som gått?
Stirhandling på Willys utan att behöva betala, den välfyllda frysen, fyllesms och kladdkakan med grädde jag åt häromdan har gjort mej glad den här veckan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home