Friday, May 02, 2008

Full frys

Vi var till willys idag och jag kan säga att nu är frysen verkligen proppfull. Den blev liksom full redan igår när matlådorna som och far hade med sej lades i men nu är den så full som den bara kan bli, går inte att få ner någonting mer överhuvudtaget. Och det är inte bara frysen som är fylld, även skafferiet och kylskåpet har fått påfyllning så nu har jag mat så det räcker sjukt länge, härligt.
Även denna kväll har det spelats kort och sen fick jag fyllesms, fyllesms är grejen (och här klämmer jag in en påminelse till mej själv om att jag ska ladda på pengar på telefonen imorrn).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja, pengar på mobilen är grejen! =)

1:00 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja och nu har jag snart det också, fantastiskt (och jo, om jag inte hade sett den där påminelsen till mej själv hade jag nog lgömt bort det)

1:17 PM  

Post a Comment

<< Home