Tuesday, June 10, 2008

Dagen typ

Var nere och hämtade ut mitt armband förut. Det är oranget (eller hur man stavar). Fick också en t-shirt, ett informationshäfte och en matbiljett. T-shirten är svart med festivalens logotype på och så står dte funktinäer med stora bokstäver på ryggen. Gissar att det är tänkt att man ska använda den när man jobbar.
Sen gick jag bort till en klaskarmat som udnrade om jag ville komma dit och festa lite. Jag var inte jättesugen på att festa egentligen utan jag gick dit för att vara lite social. När jag väl kom dit så drack jag ändå 2-3 öl och blev väl lite påverkad. Tillräckligt påverkad för att känna mej lite full till och med. Sen gick jag hem och diskade och lagade mat, varne intressant upplevelse att diska btw, sen satte jag mej i soffan och lyckades så klart somna. När jag vaknade igen kände jag mej så där slö som man bara gör när man har druckit (sjukt konstigt att dom där ölen tog så, måste bero på att jag inte hade ätit något och att det är rätt varmt eller nått). Sen satte jag mej här och ja det är väl min dag fram till nu ungefär.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home