Tuesday, July 29, 2008

Choklad och öl

Öppnade den där Tobleronepåsen jag fick när morsan och farsan kom hem från Spanien förut. Det var en sån där förpackning med olika sorter i (vanlig choklad, mörk choklad och vit choklad) och jag konstaterade att det är lite med choklad som med öl. Den mörka varianten är godare på vintern än på sommaren. Eller okej, jag tycker inte mörk öl är särskilt god oavsett årstid men jag har hört att det är så i alla fall.
Mörk choklad gillar jag dock och äter med glädje men som sagt kom den inet riktigt till sin rätt i värmen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

choklad är bäst, men i värme blir det lätt lite... rinnigt. tyvärr! tack för tröjan förresten, den kom idag! :D:D vad blir jag skyldig dig? :D

11:36 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja det är ypperligt godis. Det är tur att det finns kylskåp.
Yay vad bra. Hoppas den passar och så. Jag får återkomma med den exakta summan (jag har den uppskriven på en lapp nånstans) men den gick på typ 200

12:05 AM  

Post a Comment

<< Home