Sunday, July 27, 2008

Värme och en trevlig sång

Är det varmt ute (som det är och har varit idag) blir det otroligt varmt inne i den här lägenheten. Det är liksom så det räcker med att sitta stilla för att bli toksvettig. Det är faktiskt rätt jobbigt. Och det är ju inte direkt svalare här vid datorn heller.
Hur som helst har jag fått "Hurricane Gilbert" på hjärnan efter att jag lyssnade på den förut. Det ska jag dock inte klaga på, en så trevlig sång har jag nämligen inte något emot att få på hjärnan.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

allt med håkan eller annika är fantastiskt att få på hjärnan, har jag märkt. dels för att jag tycker om dem, så klart, men låtarna är inte jobbiga som många andra låtar med bra artister kan vara, liksom. men som sagt, det är kanske för att jag tycker om samtliga låtar med dessa artister. anywaay...

11:39 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja man kan ju inte störa sej på dom liksom. Dom förtjänar kärlek

12:07 AM  

Post a Comment

<< Home