Tuesday, July 01, 2008

En sonic från 2006

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mej och letade efter något att läsa hittade jag en låda med gamla nummer av Sonic. Bland annat numret där 2006 summerades, det var väldigt intressant att läsa. Dels är dom där smmeringarna alltid intressanta att läsa ett par år senare men framförallt var det intressant eftersom Annika Norlin var en dom som medverade det året. Och inte nog med det, det var ju till och med innan hon släppte Säkert! vilket så klart gör det hela ännu intresseantare. Var liksom intressant att läsa vad hon hade att säga om Säkert! i förväg (och så klart vad hon hade att säga om 2006 också, men det är ju alltid kul att läsa om förväntningar och planer om saker man har facit på hur det blev).
Och eftersom jag när jag läste det första gången ännu inte insett hur fantastisk Annika är la jag ju inte riktigt vad hon sa på minnet och då blev dte ju ännu roligare att läsa det igen nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home