Friday, July 25, 2008

Ett tråkigt besked

När jag vaknade imorse (vid halv elva, men det var imorse för mej!) möttes jag av ett mycket mycket tråkigt besked. Självklart är jag besviken över att det inte blir som det var tänkt, jag hade ju sett fram emot det, men jag har lärt mej att saker sällan eller aldrig blir som planerat så även om jag känner viss besvikelse är jag inte jättebesviken.
Och det kommer bli fantastiskt roligt ändå. Kanske något mindre så än om planerna hade hållit men ändå väldigt roligt. Och bara så du vet är du absolut ingen dålig vän, även om det här beskedet var trist är du en kanonvän och en kanonmänniska.

Angående något helt annat har det kommit en ny Marit-låt nu men jag skriver mer om den om en stund för jag har inte hunnit lyssna på den än.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du är en fantastisk vän och människa du med Nicklas! Och du kommer att få toktrevligt, det vet jag!

11:31 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja det kommer säkert bli skitbra

1:33 AM  

Post a Comment

<< Home