Thursday, July 24, 2008

Onyttigt och nyttigt (men mest onyttigt)

Har ätit upp alla dom där kladdkakemuffinsarna jag bakade i tisdags nu. Det är nog rätt illa att jag tryckte i mej allihop på 2-3 dar. Men skulle det trots allt inte vara illa så kan det åtminstone inte vara särskilt nyttigt, dom består ju i princip bara av fett och socker. Jag ska nog hålla mej ifrån kaffebröd ett tag, eller i alla fall hålla mej ifrån att baka kaffebröd så jag har massa sånt där hemma för har jag det hemma blir dte lätt att jag trycker i mej så där.
Jag har dock inte bara ätit onyttigt idag. Morsan och farsan har en tomatplanta på balkongen och det var ett aapr tomater som var klara idag så då åt jag upp dom. Kan låta lite elakt att äta upp tomater som någon annan har odlat men dom sa innan dom åkte att om några tomter blev mogna så skull jag äta upp dom för dte är ju onödigt om dom ligger och bli gamla. Hur som helst så var det goda tomater.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home