Wednesday, July 16, 2008

Hårspännen i håret

När jag skulle äta förut tröttnade jag på att håret åkte ner i ansiktet (jag läste tidningen samtidigt som jag åt). Först tänkte jag att ill det beprövade knepet att ta på mej en mössa men när jag gick för att hämta en fick jag syn på några hårspännen som låg på byrån i hallen. Fick då idén att jag skulle prova det istället för en mössa, en mössa kan ju liksom bli rätt varmt och så. Sagt och gjort, jag satte i några hårspännen i håret, det blev så klart sjukt snyggt.
Och förutom att dte blev jävligt snyggt funkade det också bra för att hålla håret borta från ansiktet så det var kort sagt en bra lösning. När jag ätit fördigt tog jag ut hårspännena ur håret, men senare under kvällen när jag drog handen genom håret upptäckte jag att jag på något sätt hade glömt hur månag hårspännen jag använt och hade ett sittande kvar. Då tog jag bort det, och så slutade historien.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home