Sunday, July 20, 2008

Nöjesduellen vecka 29

Det är söndag. Det betyder nöjesduellen. Idag handlar det om musik.

1. Guns N' Roses lanserar sin nya låt i spelet "Rockband 2" till hösten. Men vilken låt skulle få dig att byta ut nattsömnen mot tv-spelets plastinstrument?
Egentligen ingen tror jag. Men skulel jag spela ngåot sådant spel vore det kul om det gick att spela något med Säkert!

2. "Dream of life", en film om Patti Smith, går just nu på bio. Och nrä det gäller popdokumentärer - vilken är din absoluta favorit?
Ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte. Jag borde nog ha någon favorit men jag kan absolut inte komma på någon favoritpopdokumentär just nu. Jag skyller det på bakfyllan jag plågats av idag.

3. Vad har gjort dig glad under veckan som gått?
Under festandet igår var jag glad så det har gjort mej glad under veckan. Den nya telefonen har gjort mej glad även om det kändes lite sorgligt att säga hej då till den gamla. Att biljetterna till både Putte i Parken och way out west är fixade kan nog också sägas ha gjort mej glad. Tittade även på Skrot-Nisse i eftermiddags och det är ett program man alltid blir glad av, Björkman kan vara den mest underhållande filmskurken någonsin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home