Wednesday, July 23, 2008

Om post och annat

Fick post ifrån skolan idag. Två brev. Välkommen till kursen stod det i båda (fast olika kurser så klart). Man får alltid sådana brev inför varje terminsstart. Det är alltid med ett inbetalnignskort från kåren också, fast det inbetalnignskortet kan jag kasta om jag vill för jag får alltid ett hemskickat direkt från kåren eftersom jag redna är registrerad där. När jag har betalat kåravgiften går det en tid och sen får jag ett brev till som innehåller terminens kårleg.
I breven man får från skolan inför terminsstart står det nästan alltid samma sak, fast jag brukar läsa igenom dom ändå i fall det skulle stå något annat någon gång. Den här gången var det tillexempel tillagt ett avsnitt om att man ska göra någon registrering i ladok, det hade jag missat om jag inte hade läst igenom breven.
Jag gillar att få brev. Räkningar är dock inte så kul att få men dom räknar jag inte som brev även om dom levereras med posten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home