Monday, July 21, 2008

Frisörbesöket och fler abbonemangsförsäljare

Det gick bra hos frisören förut, hade väl inte väntat mej något annat men ändå. Håret blev bra det också, ungefär som förut fast kortare typ.
På vägen därifrån vart jag hejdad av en sån där mobilabbonemangsförsäljare igen som undrade vad jag ringde med. Jag svarade sanningsenligt Telia i tron att hon var utskickad av något annat bolag och sne ksulle ltåa mej gå när ho nfick veta att min telefon var precis ny och låst till Telia. Problemet avr ju abr att försäljaren var utsänd av Telia så jag blev stående där en rätt bra stund, jag tackade dock nej till alla abbonemang hon ville sälja till mej (jag ringer så pass lite så även ett abbonemang med en månadskostnad på låga 49 spänn blir dyrare för mej än det är att ha kontatkort) och det enda jag hade med mej därifrån var en månad med gratis sms som Telia hade som någon sorts sommarpresent. Innan jag tackade ja till den presenten försäkrade jag mej dock om att det inte skulle komma någon kostnad senare, jag är ju lite paranoid när det gäller sånt där.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home