Thursday, August 28, 2008

Ett år i Hultsfred

Nu är det ungefär ett år sedan jag flyttade hit. Det har varit ett bra år. Visst har det varit en del ups and downs , det är det ju alltid, men i stora hela ett bra och trevligt år. Mycket festande, en hel del bra livemusik och en del öl skulle kunna sammanfatta hur året varit, men man kan också sammanfatta året med orden pluggande och hårt arbete. För även om det har var en hel del fester har det också varit perioder där jag pluggat ganska mycket och lagt ner mycket arbete på skoljobbet. Jag skulle dock säga att det känns som jag har hittat en ganska bra balans mellan skoljobb och festande, det tycker jag känns bra.

Något annat som känns bra är att det har kmmit en ny Marit-låt idag. Men den skriver jag mer om lite senare för jag har bara hunnit lyssna på den en gång än så länge.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

alla (ALLA) maritlåtar du har skickat har försvunnit. jag. hatar. min. dator. amen.

9:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

du har också under året, cementerat en relation med muslimkärringarna nere på Konsum...ni är numera igenkännande åt bägge håll, för evigt

10:33 PM  
Blogger Nicklas R said...

Emma: Men jag kan skicka dom igen om du vill. Vill du ha dom på en gång eller vill du vänta tills din dator är lagad?

Anonymous: Nja, bara för att jag bruakr handla på konsum tycker jag inte att jag har någon relation till dom som jobbar där

11:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

tror jag väntar ett tag fär skärhetsskull, men tack Nicklas, du är bäst! (säkert-låtarna har försvunnit också upptäckte jag sedan)

6:28 PM  
Blogger Nicklas R said...

Då skickar vi dom också, åtminstone dom som inte finns med på skivan (för skivan känns lite onödigt att skicka va?)

7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

ja exakt, skivan är inte prio ett. tack du är bäst!

5:59 PM  

Post a Comment

<< Home