Tuesday, August 26, 2008

Tävling i bloggen

Dom där skivorna jag hade beställt var det ja. Jag har kommit fram till att jag ska nog inte berätta exakt vad det är utan jag tänkte utlysa en liten tävling här på bloggen. Det komer gå till så att jag ger er titlarna på skivorna och sen får ni gissa vilka artister och/ellr band jag ahr köpt skivor med (och naturligtvis måste ni också kunna koppla ihop rätt skiva med rätt artist).
Lämna era svar i kommentarsfältet, tävlingen är öppen till fredag kväll och den som har lämnat det svar med flest rätt vinner ett fint pris (exakt vad vet jag inte än men fint kommer det vara), är det två eller flera med lika många rätt kommer lotten avgöra mellan dessa.
Här är då skivornas titlar:
Forever
Känn ingen sorg för mig Göteborg
There's a razzia going on
Markusevangeliet
Ett kolikbarns bekännelser
Cruel town
Sista scenen
Fortress round my heart

Och så beställde jag faktiskt en till men den vet ni vilken det är utan att jag behöver nämna det så den är inte med i tävlingen.
Och inget googlande nu!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. Forever - Broder Daniel
2. Känn Ingen Sorg För Mig Gtbg - Håkan Hellström
3. There´s A Razzia Going On - sammlings cd från Razzia Records, med bl.a Hello Saferide
4. Markusevangeliet - Markus Krunegård
5. Ett Kolikbarns Bekännelser - Håkan Hellström
6. Cruel Town - Broder Daniel
7. Sista Scenen - Autisterna
8. Fortress Round My Heart - Ida Maria

detta var svaren från Göteborgsjuryn

2:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

(tittar inte till vänster aaaah)

Forever - Broder Daniel
Känn ingen sorg för mig Göteborg - Hellström
There's a razzia going on -
Markusevangeliet - Markus Krunegård
Ett kolikbarns bekännelser - Hellström
Cruel town - Broder Daniel
Sista scenen -
Fortress round my heart - Ida Maria

Nu skäms jag.

11:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

du bestälde väll den skivan som alla vet vilken det är via bandets hemsidan va så du får den signerad?

5:14 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ne jdte gjrode jag inte, visste inte at tdte gick ens faktiskt. Jag är typ dålig.

7:08 PM  

Post a Comment

<< Home