Tuesday, August 05, 2008

Fördelar

Att jag hade lyssnat på radio sa jag att jag skulle blogga om så det är väl bäst jag gör det. Eller egentligen tänkte jag inte skriva om att jag har lyssnat på radio (det är ju inte så spännande) utan snarare om det dom pratade om radio.
Dom pratade om att vara singel och bland annat då fördelar med att vara singel. Det som var inrtessant var att det en av programeldarna hade kommit fram till var dom största fördelarna med singelskap var i princip exakt samma som jag anser göttigast med att bo själv. Nämligen, att man har total och oinskränkt makt över fjärrkontrollen, man kan äta vad man vill när man vill och man kan sätta upp vad man vill på väggarna (även om jag nog skulle ranka att man kan lyssna på musik när på dygnet man vill högre än att kunna sätta upp vad man vill på väggarna).
Nu kan man tro att jag skulle komma fram till någon smart slutsats här och så att säga knyta ihop säcken, men det gör jag inte utan ni får dra era egna slutsatser.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home