Friday, August 29, 2008

Tävlingen är avslutad

Då är tävlingen avslutad. Vinnare blev alltså "Göteborgsjuryn", eftersom jag inte är helt säker på vem som står bakom "Göteborgsjuryn" kan du mejla namn och adress till nr22af@student.hik.se så skickar jag priset så fort som möjligt.

Och dom rätta svaren var alltså som följer:
Forever - Broder Daniel
Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
There's a razzia going on - Diverse artister
Markusevangeliet - Markus Krunegård
Ett kolikbarns bekännelser - Håkan Hellström
Cruel town - Broder Daniel
Sista scenen - Autisterna
Fortress round my heart - Ida Maria

Nu ska jag laga mat.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

congrats till honom/henne. och om denne inte hör av sig är jag villig att ta emot pris. :D

11:12 AM  
Blogger Nicklas R said...

Ja eftersom du kom tvåa är du ju reservvinnare

12:23 PM  

Post a Comment

<< Home