Saturday, September 13, 2008

Dagens mat

Hamburgare fick det bli till mat idag. Hamburgare och nudlar. Egentligen hade jag tänkt ha makaroner istället för nudlar men jag upptäckte att jag hade väldigt lite makaroner kvar så då fick det bli nudlar idag. Jag får helt enkelt komma ihåg att köpa makaroner imorrn när jag är på konsum och köper sköljmedel. Visserligen vill jag helst ha en sorts makaroner som bara finns på willys men jag hinner inte riktigt gå dit imorrn i och med att jag ska tvätta så det får bli konsummakaroner (och dom är också helt okej även om willysvarianten är bättre).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

de där muslimkärringarnas makaroner kan också göra gott för magen...eller maven, som dansken säger...maaaveeen.../Martin Gaffke

6:52 AM  

Post a Comment

<< Home