Tuesday, September 23, 2008

Den kom, den är fantastisk

Den kom idag. Skivan alltså. SKIVAN! "More modern short stories from Hello Saferide".
Har lyssnat igenom den en gång och nu lyssnar jag på den igen medan jag sitter här. Den är fantastiskt bra (okej, det är kanske lite förutsägbart att jag tycker så men den är faktiskt det).

Och jag vet att jag häromdan skrev att det nästan borde vara en aning straffbart att berätta hur fantastisk en skiva som inte är släppt än är eftersom det gör det jobbigare för alla andra att vänta på skivan men det behöver ni ju inte riktigt bry er om (med andra ord: jag vet att jag är inkonsekvent men jag är fantastisk ändå).

Kommer nog skriva mer om skivan framöver så för nu nöjer jag mej så här (måste dock nämna att övergången mellan "Parenting never ends" och "Anna" är riktigt snygg).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja, du är fantastisk, du är ju nicklas liksom. :D

10:33 PM  
Blogger Nicklas R said...

Exakt, jag ahde inte kunnat säga det bättre själv

11:03 PM  

Post a Comment

<< Home