Monday, September 15, 2008

Extra pluggande imorgon

Eftersom jag inte pluggade något idag ska jag plugga en timme extra imorgon istället. Med lite tur innebär det att jag kommer läsa ut boken om konflikthantering (som passande nog heter just konflikthanteringsboken) imorgon. Vilka bok det blir efter den får vi se (det behöver jag ju inte bestämma mej för förrän typ tisdag tidiagst i så fal) men jag har många spännande titlar att välja mellan ska ni veta. Jag har "organisationspsykologi och ledarskap", "kommunikation är mer än ord", "gruppsykologi" och så sist men inte minst (vilket är bokstavligt talat då dne är tjockast av alla böcker i hela kursen) "coaching". Så som ni förstår blir det ett svårt val när dte är dags att ebstämam sje för vilken som ska bli nästa bok att läsa.
Men nu känns det som jag tapapde tråden lite här så det rä nog bäst jag går och lägger mej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home