Monday, September 08, 2008

Gick upp

När klockan ringde förut var det en sån där morgon där man kände att man inte hade sovit färdigt. Man var trött, man frös och man ville bara ligga kvar under täcket hela dagen. Ändå gick jag upp, ska jag vara ärlig förstår jag inte riktigt varför, jag har ingen tid att passa eller något som måste göras och det hade ju faktiskt varit skönt att ligga kvar i sängen en stund till.
Men det är väl så inpräntat i en att när klockan har ringt och man har vaknat ska man gå upp att man gör det av automatik och utan att fundera över det.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja samma här! eller jag vaknade av mig själv klockan tio, men kunde ha somnat om direkt om jag inte tvingat upp mig själv. skumt.

11:17 AM  
Blogger Nicklas R said...

Att du vakande tio är nästan lite läskigt, för det var exakt den tid som min klocka började ringa. Den kosmiska länken är tillbaka (den har nog i och för sej aldrig varit borta men det var längesen den nämndes nu)

11:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

den gör sig påmind, helt enkelt!

8:40 PM  
Blogger Nicklas R said...

exakt

10:56 PM  

Post a Comment

<< Home