Thursday, September 18, 2008

Hur gick det?

Har jag då gjort något annorlunda mot andra dagar nu då? Ja det har jag. Jag diskade tidigare än vanligt (udner en paus i pluggandet istället för precis innan jag gjorde mat), jag köpte mej en film på konsum (fast dte räknas kanske inte riktigt), ja åt även några minuter tidiagre än vanligt och dessutom har jag inte suttit här vid datorn på hela dagen (förrän nu då) bortsett från fem minuter imorse då jag kollade mejlen.
Så lite sånna smådetaljer har jag alltså ändrat på. Jag kan därmed säga att jag lyckades med den uppgift jag gav mej själv. Har det då lindrat den tristess jag känt av lite grann dom senaste dagarna? Svårt att säga faktiskt men nog upplever jag det sm att jag har haft lite mindre tråkigt idag, om det sen beror på att jag gjort några småsaker annorlunda mot vanligt eller om jag helt enkelt har haft en bra dag vet jag inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home