Sunday, September 21, 2008

Söndagstraditionen fortsätter

Dags för söndagstraditionen nöjesduellen. Den här veckan är ämnet TV.

1. I natt går tv-världens måtsvarighet till Oscarsgalan - Emmygalan - av stapeln i USA. Vilka av dom nominerade är dina favoriter?
Jag vet inte ens vilka som är nominerade (gör det mej till en dålig människa?) så det kan jag faktiskt inte svara på.

2. Folk spexar som alrig förr i program som "Doobidoo", "Sing a long" och "Musikmaskinen". Vilka är dessa drömgäster i dessa program?
Jag har inte direkt några drömgäster till dom programmen eftersom jag inte är särskild engerad i dom. Men Thorsten Flinck vore onekligen intressant.

3. Vad har gjort dig glad i veckan som gått?
Nya Sonic, och då framförallt den stora intervjun/repotaget med Annika (så klart). Mina nya Säkert!-tröja som kom på posten häromdan och som jag har på mej just nu. Och att både nya Sonic och t-shirten kom samma dag gjorde naturligtvis den dagen till en bättre dag än vanligt.
Sen blir jag så klart också glad av att det nu bara är några få dagar kavr tills "More modern short stories from Hello Saferide" släpps.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home