Sunday, September 28, 2008

Veckans upplaga av nöjesduellen

Vi gör väl som vanligt och kör nöjesduellen. Kändsar handalr det om denna vecka.

1. Lindsay Lohan bekräftade häromdagen att hon och Samantha Ronson är ett par. Tar hennes karriär skada av att hon öppet gått ut med sin lesbiska läggning?
Jag kan inte se varför karriären skulle skadas av det, så nej det tror jag inte.

2. Programledaren Tilde de Paula spelar Mikael Persbrandts älskarinna i nya serien "Oskyldigt dömd" - när blev du senast knäsvag under en kändisintervju?
Det var en konstig fråga tycker jag. Men jag bruakr ju inte direkt intervjua kändisar (eller någon annan helelr för den delen, jag är ju inte journalist) så den fårgan kan jag av naturliga skäl faktiskt inte svara på.

3. Vad har gjort dig glad i veckan sm gått?
More modern short stories from Hello Saferide förstås, den har sannerligen förgyllt min vecka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home