Saturday, November 15, 2008

Historien upprepar sej

Så sitter man här igen och klockan är över två och man fattar inte riktigt vad man har gjort som har fått tiden att gå så fort, det var ju midnatt alldeles nyss liksom. Dock har jag planerat att ta sovmorgon imorrn så att tiden har runnit iväg just ikväll gör inte så mycket.
Även fast jag tar sovmorgon har jag faktiskt inte tänkt vara ledig imorgon. Ska läsa lite till i introduktionsboken i etik, den är ganska tunn så planen är att jag ska läsa ut den under helgen. Om jag vaknar i tid till det ska jag nog titta Doctor Snuggles också, missade ju det förra helgen i och med att jag var i Kalmar på lördagen och sen sov väldigt länge i söndags (märkte för ett par veckor sen att dom visar Snuggles både lördag och söndag).
Men trots att det inte gör så mycket att tiden runnit iväg ska jag nog gå och lägga mej ändå. Delvis för att det inte finns någon större vits med att sitta uppe för uppesittandets skull men mest för att jag är rätt trött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home