Friday, November 14, 2008

Lång tumnagel

Sen jag tog bort plåstret på tummen (vet inte om jag nämnt det tidigare men jag tog bort det för några veckor sen, veckan efter rookie tror jag det var) har jag inte brytt mej om att varken klippa eller bita på den nagel som tack vare plåsterskyddet redan då hade blivit längre än normalt.
Att jag lämnat den orörd även sedan plåstret försvunnit innebär därmed att den nu har växt ytterligare en bit. Med mina mått mätt börjar den nu alltså bli riktigt lång (vilket väl i och för sej kanske inte säger så mycket då mina naglar vanligtvis är ganska kraftigt nedbitna, och jo jag borde nog sluta bita på naglarna men jag tänker liksom inte på att jag gör det). Och nu körde jag fast lite oc hvet inte riktigt hur jag ska fortsätta det här resonemanget. Men min vänstra tumnagel är längre än övriga nagalar, det var på något sätt det som var essensen i inlägget.
Och nu börjar tide nrinna iväg igen så det får bli dags för vila.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home