Friday, November 28, 2008

Skivor på posten. Och Sonic

Fick precis skivorna på posten. Det känns hrligt. Och också, den film som jag beställde samtidigt. Den glömde jag nog nämna förretseb, men jag beställde alltså en film samtidigt som jag beställde skivorna. Vilken film det är tycker jag ni kan få gissa. Det är ingen tävling men den som gissar rätt kommer få godis, så sätt igång att gissa.

Och inte nog med det. Jag fick även nya numret av Sonic! Det känns också härligt. Det är numret med den klassiska sumeringen av popåret och listan över dom bästa skivorna.
Har faktiskt kikat lite på listan redan (jag kunde inte hålla mej) och utan att avslöja för mycket (jag vill ju inte förstöra nöjet för er andra) måste jag säga att det är en skiva jag tycker borde ligga betydligt högre upp på listan än den gör.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home