Wednesday, November 12, 2008

Vet inte exakt vad men något blir det

Exakt vad jag ska göra imorgon vet jag faktiskt inte. Dock kommer jag nog antagligen läsa någon eller ett par av dom artiklar som ingår som litteratur i företagsetikskursen. Känns som det är lika bra att börja med den kursen så fort som möjligt, för när jag får böckerna sen är det j uen del att läsa där också innan jag kan börja på den första inlämningsuppgiften.
Och skulle jag känna för att skriva lite imorrn också så har jag ju några uppgifter till som ska göras i projektledningen innan terminen är slut. Så att jag inte ska ha något att göra behöver jag nog inte oroa mej för.
Vad jag ska göra nu vet jag dock. Jag tror ni kan gissa vad det är så jag bryr mej nog inte riktigt om att tala om det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home