Saturday, December 06, 2008

Igår och idag

Igår var det alltså fest och det var trevligt. Som planerat tog jag det rätt lugnt och gick hem relativt tidigt, var hemma lite före två. Kände mej i stort sett nykter när jag kom hem vilket var rätt bra i och med att jag skulle upp och göra skoljobb idag. Skoljobbet har väl flutit på hyfsat, har gått bättre än det gjort dom senaste dagarna men ändå inte jättebra. Är hur som helst klar med teoridelen nu vilket känns väldigt bra. Blev klar med det för några få minuter sedan faktiskt så då tyckte jag att jag kunde få betrakta mej själv som färdig för dagen.
På vägen hem från festen fick jag för mej att jag skulle göra några hoppsasteg. Och precis när jag tänkte att det nog var bäst att sluta med det och gå som vanligt innan någon såg mej mötte jag naturligtvis en cyklist. Då kunde jag ju liksom inte sluta utan då var jag ju tvungen att fortsätta tills cyklisten hade passerat. Jag vill inte säga att det var pinsamt, det är nog ett lite väl starkt ord i sammanhanget, men man hoppas ju lite att cyklisten inte känner igen mej om han ser mej någon annan gång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home