Sunday, December 14, 2008

Imorse åts kefir

Imrose åt jag äntlgen den där kefiren och annanasen till frukost. Inte alltihop så klart men det blev kefir med annanas till frukost. Det har inte blivit av förrän idag för well i freags var jag bakfull och igår glömde jag bort det och ja, men idag blev det av.
Det smakade faktiskt mycket bra. Så har ni aldrig ätit kefir med annanas tidigare så rekomenderar jag att ni gör det. Sen ska man kanske inte göra det varje dag för det blir neg rätt dyrt, åtminstone om man jämför med vad en portion av coops svinbilliga corn flakes kostar, men ibland kan man äta det.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vad är kefir?

1:32 AM  
Blogger Nicklas R said...

Det är typ en sorts fil av östeuropeiskt ursprung.
Borde finnas på mejerihyllan i din lokala matbutik (det är förpackningen med stiliserade lökkupoler på)

1:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

A-fil är godast. Sen kommer Onaka.

12:53 PM  
Blogger Nicklas R said...

Det är en fråga jag nog faktiskt inte kan uttala mej i riktigt, jag äter nämligen inte fil särskilt ofta

3:37 PM  

Post a Comment

<< Home