Saturday, December 13, 2008

Tur att telefonen var avstängd

När jag slog på telefonen imorse (stänger av den på nätterna när jag ska upp och plugga på mornarna) fick jag meddelande om att jag hade ett nytt meddelande på telefonsvararen. Så jag ringde upp och lyssnade på det. Var min syster som hade ringt lite efter två inatt, hon hade tydligen träffat en gammal klasskamrat till mej och tyckte att då skulle det ju så klart ringas.
Jag måste säga att jag tycker det var tur att jag hade kommit ihåg att stänga av telefonen när jag gick och la mej. För även om det så klart är trevligt att vara ihågkommen av gamla bekanta jag knappt sett (och än minde pratat med) sen studenten och även om det kan vara trevligt att prata med dom m man rkar träffa på dom och så där måste jag erkänna att just när jag har gått och lagt mej och precis har somnat är jag inte jättesugen på att prata med (fulla) människor jag knappt känner.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home