Tuesday, December 23, 2008

Sliten med mera

Känner mej lite sliten faktiskt. Inte så konstigt kanske med tanke på hur dom två senaste dagarna har varit. Men imorrn ska jag ha sovmorgon, det ska bli härligt. Har inte haft en rodentlig sovmorgon på väldigt läneg känns det som, dom sovmornar jag har haft på sistone har jag liksom haft dagen efter festande och därmed oftast varit bakfull och då räknas det ju inte riktigt.

Kvällen har hur som helst varit trevlig. Granen har klätts, den blev fin och på något sätt lyckades jag få upp varenda julgranskula trots att det blev en ganska liten gran i år, jag är typ stolt över att jag lyckades med det.
Sen har man typ umgåtts med familjen. Vi råkade så klart fastna vid Bingolottos uppesittarkväll, det bruakr bli så om vi är hemma kvällen före julafton. Jag tröttnade dock lite på Bingolotto efter en stund så jag gick och satte mej här istället, och ja nu sitter jag här helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home