Monday, December 22, 2008

I Karlskoga ett tag igen

Så är man i Karlskoga då. Har varit det ett tag men har inte orkat/hunnit sätta mej vid datorn förrän nu.
Resan gick ypperligt, helt utan förseningar.
Morsan och farsan har ju flyttat sen jag var här sist och således har jag aldrig varit i den här lägenheten förut så nu känns det verkligen som att man är här på besök. Förut när man varit här uppe och hälsat på har det ju liksom inte känts lika tydligt att man är en besökare i och med att det är barndomshemmet man besökt och så där. Men nu känns det som sagt verkligen som att man hälsar på.

Har inte bara ägnat mej åt att vila sen jag kom hit utan jag har arbetat lite också. Genomfört en intervju och bokat tid för en annan. Men mer än så har jag av förklarliga skäl inte riktigt orkat, går man upp fem orkar man ju liksom inte göra jättemycket skoljobb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home