Wednesday, December 10, 2008

Somnar av Discovery

Det finns ett program på Discovery, jag vet inte vad det heter men man får se hur saker tillverkas och så är det en otroligt käck berättarröst som berättar vad det är man ser. Det är egentligen inte särskilt bra, snarare ganska dåligt, men har man inget annat för sej funkar det ändå att glo på en stund.
Men det är konstigt, jag somnar alltid när det programmet visas. Alltid. Jag vet inte vad det är men det är något med programmet som får mej att somna. Som idag tillexempel när jag slog mej ner i soffan för att ta det lite lugnt efter maten. Jag var inte alls trött men såg att det var det programmet och stanande upp lite i zappandet för att se vad det handlade om, och det tog typ tre minuter innan jag hade somnat.
Och som jag sa somnar jag verkligen alltid när jag ser det. Jag börjar nästan fundera på om det är nått i stil med att först somnde jag till det av ren trötthet och att det sen har blivit någon psykisk grej att jag typ undermedvetet är så övertygad om att jag kommer somna att jag gör det. Mystifikt är det hur som helst, vore intressant att veta vad det beror på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home