Thursday, December 18, 2008

Trötthet, skolarbete med mera

När jag satt och skrev lite på en inlämningsuppgift tidiagre idag höll jag på att somna (det är lätt hänt när man går upp så tidigt som jag gjorde idag) men så var det någon som sköt av en smällare här utanför och då vaknade jag till.
På tal om trötthet så har jag varit något galet trött dom senaste dagarna, känns som att dom här rätt intensiva veckorna utan knappt en enda ledig dag som har varit nu ett tag börjar ta ut sin rätt. Men det är bara några få veckor kvar av sånt här extremt hårdköra nu så det gäller att ligga och peta i den där sista växeln, man börjar liksom få någon sorts grepp om det nu så det gäller liksom bara att kämpa på tills allt är färdigt.
Och på tal om skolarbete så har intervjuerna (det var ett par inbokade idag också) inte flutit på riktigt lika kanonbra som igår då någon fick skjutas upp och lite så där men det som ahr gjorts har flutit på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home