Wednesday, December 17, 2008

Färdigintervjuat

Så har man intervjuat färdigt för idag då. Eller ja egentligen hade man gjor tför kanppt en timme sen för jag har hunnit titta på julkalendern och lite så där också, men you get the point. Intervjuerna har gått ganska bra måste jag säga, jag har liksom fått svar på dom frågor jag har haft och så där. Dock kommer man ju alltid på en del detaljer man kan ändra på och så där för att få till ännu bättre intervjuer men så är det ju med allt man gör. Men det har flutit på bra som sagt.
Dock har jag varken hunnit diska eller äta men jag tänkte försöka göra det om en liten stund. Vad jag ska äta vet jag inte men det blir nog något som är smidigt att göra iordning, fiskbullar kanske. Fiskbullar är sjukt smidigt, speciellt om man gör det i mikron. Fast det visste ni ju.
Som ni kanske märker på mitt något ofokuserande bloggande att jag är en aning trött, det är faktiskt mer ansträngande än man tror att sitta och göra telefonintervjuer i stort sett hela eftermiddagen.
Senare ikväll ska jag boka tågbiljetter. Hade kunnat göra det nu i och för sej men jag orkar inte riktigt typ.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home