Thursday, December 11, 2008

Nya kortläsare

Den här veckan har dom bytt kortläsare på konsum (sånt spännande händer i Hultsfred). Fast den enda skillnaden är att nu får man dra sitt kort själv när man betalar med kort, förut fick man lämna över kortet till kassörskan (av någon anlednign är det bara kvinnor som jobbar på konsum).
På tal om konsum så köpta jag något jag inte brukar köpa när jag var där idag. Kefir och burkannanas köpte jag. Dom pratade nämligen om kefir på tv häromdan och då mindes jag helt plötsligt att det ibland serverades kefir med annanas i när jag gick på dagis på dagis och vad jag kunde komma ihåg tyckte jag att det var rätt gott. Då blev jag lite sugen på det och så idag slog jag till på det för att se om jag fortfarande gillar det. Så det får bli frukost någon dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home