Friday, January 30, 2009

En kanal jag inte visste jag hade

Upptäckte igår när jag skulle gå och lägga mej att jag tydligen har NASN. NASN är alltså kanalen som sänder NHL-hockey och jag märkte att det är rätt farligt att ha den, dom sände liksom en match live när jag slog på tv:n (brukar göra det medan jag gör mej klar för sängen) och jag blev sittande en stund. Inte hela matchen men första perioden i alla fall, inte så bra när man ska upp på morgonen och göra skoljobb.
Men jag tror bara jag ahr den kanalen tillfälligt så här precis i början, minns liksom inte att den skulle ingå i det kanalpaket jag valde så jag antar att jag kommer ha den nån vecka eller så för att jag ska bli sugen på att köpa till den sen.
För övrigt gick spelet i matchen sjukt fort. Det var ett otroligt tempo mot vad man är van att se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home