Thursday, January 29, 2009

Färdigjobbad för dagen

Blev precis klar med det skoljobb jag skulle bli klar med idag. Det var en liten kort (drygt en sida) uppgift om positivism och hermeneutik. Skrev ju en del om det i uppsatsens metodkapitel så dte gick rätt smidigt, så det blev lite av en mjukstart vilket känns bra nu när jag varit ledig ett tag.
Eftersom ja gavrit ledig ett tag och inte riktigt kommit in i dte tog det dock sin lilla tid även fast det gick smidigt. Men tempo och sånt där blir ju bättre bara man kommer in det lite mer.
Nu ska jag typ sitta här en liten stund och kolla lite mejl och sånt och sen är det nog dags att se om jag hittar något ätbart. Det brode jag göra för jag har rätt mycket mat i frysen men jag måste ju bestämma mej för vad jag ska ät också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home