Friday, January 23, 2009

Frisörbesök

Så har man klippt sej. Resultatet blev bra. Inget märkvärdigt utan ungefär som vanligt fast lite kortare.
Dock blev det lite cirkus när det skulle betalas och sånt. Dom tog inte kort så då fick jag sprinag enr till bankomaten men den var så klart trasig så då fick jag gå till Willys och köpa en billig chokladbit på kortet och ta ut lite pengar, men på Willys fick jag typ lite skäll för att jag ville ta ut pengar för odm hade dåligt med hudnralappar så tidigt på förmiddagen men så till slut lyckades jag ändå få ut några hundralappar och sen kunde jag äntligen betala frisören för klippningen.

Förresten var det en trevlig artikel om att Krunegård kommer till klubben i KT idag, ska se om jag kan hitta den online så jag kan länka.
Kuriren hade dock inte skrivit något men det kanske kommer senare.

Ska nog också börja lite smått med skoljobb igen idag och skriva ett svar på ett diskussionsinlägg (i en av kurserna ingår diskussionsuppgifter och då ska man även skriva ett svar på någon annans diskussionsinlägg). Det bruakr gå rätt fort och känns som en lite lagom mjukstart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home