Sunday, January 04, 2009

Klar för dagen, äntligen

Har suttit och skrivit hela dan idag. Med undantag för ett litet uppehåll för att gå på hockey mellan halv fyra och kvart i sju har jag suttit från 10 i förmiddags fram till nu. Känns jävligt gött att vara klar.
Men hade det inte varit för den där satans prestationsångesten och så där hade jag varit klar vid tretiden men prestationsångest har ju en förmåga att ställa till det. Men den där pausen för att gå på hockey var nog rätt nyttig för innan den hade jag kört fast rejält, så där så man typ bara kände sej uppgiven och nästan förtvivlad och mest bara ville kasta böckerna och gråta lite, men sen när jag kom hem igen flöt det på bättre. Men känns otorligt skönt att vara klar hur som helst, ska bli intressant att se om jag får ett så där högt betyg på den här uppgiften också, fast ska jag vara ärlig så tror jag inte det, men hoppas gör man så klart.
Och hej vad bra jag kommaterade där.

Känner mej rätt sliten. Man blir det av att arbeta hårt hela dagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home